Snap
  • Kind
  • Nieuws
  • kids
  • nieuws
  • frisdrank

Seth (11) bedenkt geniale marketingtruc die leidt tot politiebezoek

De Amerikaanse jongeman kreeg de politie op zijn dak na een marketingstunt

Seth had met zijn standje voor zijn huis in Brigham City veel bekijks. Op zijn zelfgemaakte reclamebord had hij in koeienletters 'Ice Cold Beer' geschreven. Hierop werd de politie ingeschakeld, want een minderjarige die bier verkoopt, dat kan natuurlijk niet. De politie was al snel ter plaatse.Die stelden direct vast dat er niks aan de hand was. Wat bleek? Seth had in kleine letters 'root' boven het woord 'beer' gezet. Root beer is een zoethoudende, alcolvrije frisdrank, populair in de Verenigde Staten. De agenten konden er smakelijk om lachen en deelden foto's van het tafereel op hun Facebookpagina. 

Seth is van plan de hele zomer door te gaan met zijn zaakje. Zijn moeder Alexis vertelt dat hij wel zo'n zestig flesjes fris per dag verkoopt. 

Bron: HLN

Hi! Praat je ook mee met postauthor?

Sharing is caring! Deel ook jouw ervaring of mening over dit onderwerp.

Pssst... Ben je er nog?

Er staan nog meer inspirerende verhalen op je te wachten! Maak nu gratis een account aan of log in om verder te gaan.

Nooit meer iets missen van Mamaplaats?

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!

Hi! Laat je ook een reactie achter bij Mamaplaats?

Of praat mee en deel direct jouw ervaring of mening!

Heb je ook een verhaal of tips om te delen?

Start dan nu je eerste post! Een story, forumtopic of poll plaatsen kan ook.