Snap
  • Kind
  • post

Onze Squla Ervaring

Wij probeerden Squla uit, lees hier wat wij er van vonden..

In November schreef ik een blogje op Mamaplaats over Squla. Ik wilde graag weten wat de andere Mamaplaats leden ervan vonden en of ze er misschien ervaring mee hadden. Inmiddels hebben we zelf die ervaring en dus leek het mij wel handig om die te delen.

Wat kan ik zeggen? Ik ben fan. Maar desondanks is mijn zoon (van vijf) maar een kleine maand lid geweest van Squla. Misschien is hij nog te jong, misschien was de nieuwigheid er gewoon af. In ieder geval; de eerste week werd er constant met Squla gewerkt maar iedere week werd dit minder. Ik vond niet dat ik hem moest gaan dwingen en daarom heb ik op tijd opgezegd. Een mailtje naar de klantenservice was genoeg. Er werden geen vragen gesteld en ik kreeg netjes mijn geld teruggestort. Zijn jullie ook nieuwsgierig dan kan ik dus zeker aanraden om het eens te proberen. Je kunt binnen 30 dagen namelijk altijd kosteloos opzeggen.

Zoals ik al zei ben ik positief over het programma. De opdrachten zijn duidelijk, uitdagend en gevarieeërd. Deze kunnen ook makkelijk na wat eenmalige aanwijzingen zelfstandig gemaakt worden. Ook leuk is dat je als ouder precies kunt bijhouden wat de vorderingen van je kind zijn doormiddel van rapportjes.

Misschien dat wij het over een jaar of twee nog eens proberen. De leeromgeving voor grotere kinderen is veel uitgebreider en het stimuleert natuurlijk ook enorm als klasgenootjes ook op Squla te vinden zijn.

's avatar
9 jaar geleden

Ik vind het juist een goed programma. Je kunt gericht aan aandachtsgebieden werken. Mijn dochter is er erg enthousiast mee bezig!

's avatar
9 jaar geleden

WAARDELOOS!!! Mijn kinderen hebben squla abonnement, het is gewoon waardeloos, geldverspilling. Ik raad het niet aan.

's avatar
9 jaar geleden

Begin nooit aan SQULA! Eenmaal lid, dan kom je er nooit meer vanaf. Zij incasseren gewoon zonder je vooraf te berichten en opzeggen kan alleen online. Klaarblijkelijk zijn ze erg verlegen om geld en interesseert het zij niets hoe klanten hun dienstverlening ervaren. Ik heb zojuist een klacht ingediend bij ConsuWijzer. Zij werken in strijd met de regelgeving omtrent incasseren. Automatische incasso is alleen mogelijk nadat een handtekening is afgegeven.

's avatar
10 jaar geleden

Sorry hoor, maar hoe kun je nu positief zijn over iets wat je maar een week hebt gebruikt en daarna "op tijd" hebt opgezegd. Je zal de "aanbieding" maar hebben genomen . €100,- voor 2 kinderen voor 1 jaar. ..

Hi! Praat je ook mee met postauthor?

Sharing is caring! Deel ook jouw ervaring of mening over dit onderwerp.

Pssst... Ben je er nog?

Er staan nog meer inspirerende verhalen op je te wachten! Maak nu gratis een account aan of log in om verder te gaan.

Nooit meer iets missen van Mamaplaats?

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!

Hi! Laat je ook een reactie achter bij Prisci?

Of praat mee en deel direct jouw ervaring of mening!

Heb je ook een verhaal of tips om te delen?

Start dan nu je eerste post! Een story, forumtopic of poll plaatsen kan ook.