Jesse Isa's avatar
7 jaar geleden

Dankjullie voor de reacties. Na lang twijfelen besloten het erbij te laten zitten en zelf scherp te zijn (bellen bijvoorbeeld bij de volgende keer).

mamavaneenmeisje's avatar
7 jaar geleden

hier door kleinschalige opvang gelukkig nooit die ervaring gehad. Maar daar werkte ook maar 5 of 6 vaste medewerksters. Zo ook een keer dat ik vond dat me dochter bij thuis komst altijs zo'n dorst had, Ik had dat gezegt en toen zeiden ze dat ze wel altijd goed dronk maar dat ze er op zouden letten. Daarna nooit meer gebeurt dat ze savonds veel dorst had.

mamavaneenmeisje's avatar
7 jaar geleden

als je echt wil dat er iets serieus mee gedaan moet worden dan moet je een officiel klacht indiennen. Wat je eventueel nog wel kan doen is een gesprek aan gaan met de vestigingsmangerger. Dan weet je ook gelijk zeker of deze medewerker er iets mee heeft gedaan. Weet die er niets van dan kun je die medewerker al niet echt vertrouwen...

's avatar
7 jaar geleden

Na een aantal dingen wat bij ons mis is gegaan heb ik de ervaring dat je het niet bij de leidsters moet melden maar hogerop! Bij mijn zoon ging vanalles mis! Na meerdere keren melden bij de leidsters ging t toch steeds mis! Tot ik de baas belde. Die bleek nergens van af te weten! Pas nadat hij er van wist is het verbeterd! Dit zijn belangrijke dingen die fout gaan! Waarschijnlijk weet hun baas nergens vanaf! Dus even hoger op melden!