7 jaar geleden

Het lijkt inderdaad beter om er zelf plezier in te gaan hebben. Irriteer hun. Dan is de lol er gauw genoeg vanaf. Smekken aan de telefoon. Neem een vaag verhaal op en speel dit af..... Stel domme vragen. "Wat eet je vavavond?" "Al de reclamefolders bekenen". Niet uit laten spreken en d'r na ophangen. Wat ook kan helpen, zeggen dat je de concurrent bij je dus zogenaamd wel afneemt contact op laat nemen, deze zijn nl niet gediend van klanten wegkaping. Beveiligingsbedrijven onderling zijn niet blij met elkaar.

7 jaar geleden

Wat ontzettend vervelend! Hier een paar tips; * opnemen en telefoon weg leggen (niet ophangen!) * K3 aanzetten op je pc/laptop/tablet, volume hoog en de telefoon er pas naast leggen * hijgen.. (wedden dat ze dat TE awkward vinden?) * opnemen met (als je t nummer herkend) "help! HELP! Hij zit achter me aan!" * hele tijd herhalen "hallo? Halllo? Is daar iemand? Met wie spreek ik?" (Laat je niet onderbreken!) * random mop vertellen (wederom niet laten onderbreken) * als ze zeggen "mag ik U iets vragen?" Antwoord je "nee, mag ik U iets vragen?" En dan stel je een vraag waarop geen antwoord mogelijk is (Google.com) Kan nog wel ff doorgaan!

7 jaar geleden

Ik snap je reactie, ik heb het zelf ook een tijd gedaan, maar als mensen me vroegen hun gegevens te verwijderen deed ik dat netjes. Je wilt niet weten wat ik al heb gedaan om er vanaf te komen. Ik ben (al jaren) ingeschreven bij het bel-me-niet register, heb al twee keer aangifte gedaan bij de consuwijzer, de medewerkers vriendelijk gevraagd mijn gegevens te verwijderen, onvriendelijk gevraagd, het bedrijf zelf gebeld, een klacht ingediend bij klacht.nl, via Facebook, Twitter en hun eigen website. Ik weet het gewoon niet meer. Het fluitje is inderdaad een heel extreem middel, maar ik weet het gewoon niet meer. Ik vind het gewoon belachelijk dat een bedrijf je maar blijft bellen terwijl je steeds aangeeft dit niet te willen. Ze mogen me zelfs niet bellen want ik ben geen klant geweest en heb zelf nooit informatie aangevraagd. Het internet staat vol met klachten over dit bedrijf. Het is notabene een beveiligingsbedrijf.

7 jaar geleden

Ik kan mij jou reactie ook voorstellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling om iemand schade toe te brengen. Ik had oprecht geen idee dat dit gebeurd. Toch was ik er toe in staat nadat ik meer dan die 3 jaar gebeld werd door een bedrijf waar ik nooit mee te maken gehad heb. Alleen mijn telefoonnummer was daar bekend. Dit bedrijf luisterde ook NOOIT naar wie ze aan de lijn hadden. Ook ik had mij ingeschreven bij het bel mij niet register. Ik heb ook gedreigd aangifte bij de politie te doen. Als je dan ook niet gewezen wordt op het bel mij niet register of het recht op verzet kun je flink geïrriteerd raken. Dan druk ik mij zachtjes uit. Ik was op een bepaald moment zo ver dat ik ze afsnauwde omdat ze gewoon niet wilde luisteren. Omdat ik mijn telefoonnummer afgesloten heb en we het telefoonnummer van mij man hebben heb ik hier geen last meer van. Het is goed om te weten dat je bij de consuwijzer terecht kunt voor aangifte want dit soort dingen wist ik niet. Het is overigens niet zo dat ik bij elk telefoontje van een callcenter met een fluitje klaar sta. Sorry dat ik het zeg maar ik maak liever een grap en probeer met een grap duidelijk te maken dat ze aan het verkeerde adres zijn dan dat ik zo'n fluitje gebruik. Als dingen niet kloppen die ze vertellen dan zeg ik dat ook.